Agencja Victor

Działamy na rynku już od 1995 roku!

Od samego początku istnienia naszego biura rachunkowego staramy się doskonalić i podwyższać jakość świadczonych usług.

Ogromny nacisk kładziemy na dobre przygotowanie merytoryczne, rzetelność i profesjonalizm osób zatrudnionych w naszym biurze księgowym.

Agencja Victor

Sukces naszych Klientów jest naszym sukcesem!

Posiadamy doświadczenie na stanowiskach głównych księgowych, z sukcesem przechodziliśmy liczne kontrole oraz audyty w prowadzonych przez nas jednostkach, a zadowolenie naszych klientów jest dla nas celem nadrzędnym.

Agencja Victor

Dopasowujemy się do wymagań Klientów!

Obsługujemy podmioty o różnym profilu działalności i formie prawnej. Klientami biura rachunkowego Agencja Victor są zarówno spółki prawa handlowego jak też małe jednoosobowe firmy opodatkowane w sposób zryczałtowany.

Agencja VICTOR
ul.Zamojska 18, 20-105 Lublin
ul. Mała 4, 23-204 Kraśnik
NIP 715-100-74-75

e-mail: biuro@agencjavictor.pl
tel. kom.: +48.669976191
telefon: +48.817108840.

Księgowość on-line

Księgowość on-line to specjalna oferta dla najmniejszych firm, które wahają się pomiędzy wyborem tradycyjnego biura rachunkowego a samodzielnym prowadzeniem księgowości w oparciu zakupiony program do księgowości.

 

Nasza propozycja to oferta prowadzenia księgowości w systemie on-line bez wychodzenia z domu , wsparta jednak doświadczeniem tradycyjnego biura rachunkowego i pod bezpośrednim nadzorem osoby , która posiada stosowną wiedzę i uprawnienia.

 

Najważniejsze funkcje systemu:

 

- wystawianie dokumentów sprzedaży,wydruk i wysyłka drogą elektroniczną,

- wygodne formy dostarczania dokumentów: elektronicznie w postaci dołączanych skanów lub tradycyjnie,

- kontrola płatności kontrahentów,

- rejestrowanie kosztów,

- prowadzenie magazynu, rozliczeń płacowych oraz kartoteki środków trwałych oraz rozliczanie delegacji,

- dostęp do informacji z dowolnego miejsca,

- zestaw narzędzi do zarządzania firmą.

 

Obowiązki stron:

- obowiązki Państwa Firmy to tylko te czynności, które nie wiążą się z ryzykiem popełnienia błędu, a zatem wystawienie faktur sprzedażowych, zeskanowanie dokumentów kosztowych oraz wprowadzenie do systemu, wydrukowanie raportów oraz przechowywanie dokumentów źródłowych.

- nasze Biuro dokona sprawdzenia dokumentów, poprawnie je zaksięguje prześle gotowe wydruki ewidencji oraz prawidłowo wyliczone podatki, składki ZUS itp.


Oprócz współpracy on-line zapraszamy do kontaktu w siedzibie firmy.

 

 

Partner